מלכת האמבטיה

כשחיפשתי דירה להשכרה קודם כל בדקתי את המטבח ורק אחר כך את כל השאר, כך יצא שבדירתנו החמודה יש מקלחת ושירותים ביחד בחדר קטנטן להחריד. ככה זה כשאלוהי האדריכלות קובע שאין דירה מושלמת ותמיד צריך להתפשר על משהו.

הנה כמה אפשרויות לחדר אמבטיה מפנק שאני יכולה רק לחלום עליהן…

איך אפשר לא להתאהב בחדר האמבט הזה?? הוא ורוד, רומנטי, פירחוני, ועוד קצת ורוד. רק הרצפה המשובצת קצת סוטה מדרך הקיטשיות, אך גם היא לא שוברת אותו לגמרי. בהחלט אפשר להשתעשע במחשבה של חדר אמבט דומה לזה, אבל לא יותר מזה.

נייר טואלט בצבעים זרחניים!

התמונה מפה.

את החדר אמבט הזה אני ממש ממש אוהבת. הוא בבסיסו לבן אך האביזרים מוקפדים בצבעוניות, רעיון נהדר למי שאוהב לשנות, לגוון ולהחליף אוירה מדי פעם. אפשר להחליף את הגוף תאורה, סל כביסה, וילון וכל שאר האביזרים – ויש לנו חדר שונה לגמרי.

את הצבעוניות הזו יהיה קצת יותר קשה לשנות…התמונה לקוחה מפה.

את החדר אמבטיה הזה הייתי מאמצת ברגע- צבעוני כמו שאני אוהבת, רצפת עץ שמוסיפה חמימות, אמבט מיוחד וגדול, 2 כיורים לזוג שקם ביחד בבוקר, ואסלה אדומה אחת. תארזו לי את זה בבקשה!

רוב התמונות (אלא אם צוין אחרת) לקוחות מהאתר House to home.

ערך זה פורסם ב-יולי 18, 2011 ב-11:18 pm. It’s תויק תחת Uncategorized ותויג ב-, , , . קישור קבוע לרשומה. עקוב כאן אחרי תגובות עם הזנת RSS עבור פוסט זה.

מחשבה אחת על “מלכת האמבטיה

  1. האמבטיה הורודה פשוט מקסימה – אני רוצה אותה!!!

להשאיר תגובה

